Najczęściej Zadawane Pytania
- Jak mogę dodać ogłoszenie w kategorii Dam pracę?
Aby swobodnie dodawać ogłoszenia w dziale Dam pracę, należy założyć konto w Panelu Ogłoszeniodawcy serwisu Poloniusz. - Jak mogę dodać ogłoszenie w innych kategoriach (Szukam pracy, Mieszkanie oferuję, Mieszkania szukam)?
Istnieją 2 warianty dodania takich ogłoszeń
A. Po zarejestrowaniu się w serwisie, logujesz się do swojego panelu i wybierasz odpowiednią kategorię ogłoszenia
B. Jeśli nie masz konta w serwisie - z poziomu strony wybierasz dowolną kategorię z listy rozwijanej i wypełniasz formularz. - Dlaczego muszę zakładać konto?
Chcemy zapewnić maksymalne bezpieczeństwo naszym użytkownikom. Potencjalny kandydat do pracy, który zobaczy Twoje ogłoszenie będzie mógł dowiedzieć się więcej o profilu Twojej działalności i np. sprawdzić czy nie podszywasz się pod inny podmiot. - Czy mogę się zalogować bez rejestracji?
Nie, nie ma technicznej możliwości zalogowania się bez uprzedniej rejestracji. - Ile kosztuje dodanie ogłoszenia?
Publikacja pojedynczego ogłoszenia kosztuje 65,00 zł netto jednorazowo. - Czy można założyć konto bez akceptacji regulaminu?
NIE, nie można. Regulamin wyraźnie określa co jest zgodne lub niezgodne z polityką serwisu dlatego należy go przestrzegać. - Zapomniałem hasła. Jak mogę je odzyskać?
Wystarczy kliknąć w "Przypomnij mi hasło" pod polami do logowania. - Przysłane nowe hasło nie działa, nie mogę się zalogować.
Należy przede wszystkim sprawdzić czy hasło jest przypisane do Twojego konta e-mail (czy nie ma literówek) i upewnić się, że konto zostało aktywowane.
Prosimy o wyczyszczenie ciasteczek w przeglądarce, skorzystanie z trybu Incognito lub innej przeglądarki, a po zalogowaniu o zmianę hasła na swoje własne z poziomu panelu.
Jeżeli w dalszym ciągu występują problemy z logowaniem, prosimy o zapytanie na kontakt@poloniusz.pl wskazując na adres mailowy, którego dotyczy problem logowania. - Nie otrzymałem linka aktywacyjnego. Co robić?
Prosimy o sprawdzenie folderu SPAM i upewnienie się czy adres e-mail został poprawnie wpisany.
Często zdarza się, że użytkownik niepoprawnie wpiszę nazwę swojego adresu e-mail i link zostanie wysłany na inną skrzynkę. - Jesteśmy agencją pracy - czy w związku z tym możemy dodać subkonta pracownikom?
Naturalnie, panel jest wyposażony w zakładkę „Użytkownicy” i opcję „Dodaj konto”.
Każdy pracownik może ustalić własne hasło; każde dodane ogłoszenie będzie widniało jako dodane z konta macierzystego. - Jak długo muszę czekać na zatwierdzenie lub odrzucenie mojego ogłoszenia?
Ogłoszenie jest publikowane natychmiastowo, jednak w przypadku niezgodności z regulaminem może zostać usunięte, o czym użytkownik zostanie poinformowany drogą mailową. - Dlaczego moje ogłoszenie zostało odrzucone?
Nastąpiło to najprawdopodobniej z powodu naruszenia regulaminu lub wcześniejszej blokady użytkownika. Przeczytaj nasz Regulamin lub napisz do nas na: kontakt@poloniusz.pl.
Masz pytania? Nie znalazłeś odpowiedzi?
Napisz do nas: kontakt@poloniusz.pl
Napisz do nas: kontakt@poloniusz.pl