Najczęściej Zadawane Pytania

  1. Jak mogę dodać ogłoszenie w kategorii Dam pracę?
    Aby swobodnie dodawać ogłoszenia w dziale Dam pracę, należy założyć konto w Panelu Ogłoszeniodawcy serwisu Poloniusz.

  2. Jak mogę dodać ogłoszenie w innych kategoriach (Szukam pracy, Mieszkanie oferuję, Mieszkania szukam)?
    Istnieją 2 warianty dodania takich ogłoszeń
    A. Po zarejestrowaniu się w serwisie, logujesz się do swojego panelu i wybierasz odpowiednią kategorię ogłoszenia
    B. Jeśli nie masz konta w serwisie - z poziomu strony wybierasz dowolną kategorię z listy rozwijanej i wypełniasz formularz.

  3. Dlaczego muszę zakładać konto?
    Chcemy zapewnić maksymalne bezpieczeństwo naszym użytkownikom. Potencjalny kandydat do pracy, który zobaczy Twoje ogłoszenie będzie mógł dowiedzieć się więcej o profilu Twojej działalności i np. sprawdzić czy nie podszywasz się pod inny podmiot.

  4. Czy mogę się zalogować bez rejestracji?
    Nie, nie ma technicznej możliwości zalogowania się bez uprzedniej rejestracji.

  5. Ile kosztuje dodanie ogłoszenia?
    Publikacja pojedynczego ogłoszenia kosztuje 49,00 zł netto jednorazowo.

  6. Czy można założyć konto bez akceptacji regulaminu?
    NIE, nie można. Regulamin wyraźnie określa co jest zgodne lub niezgodne z polityką serwisu dlatego należy go przestrzegać.

  7. Zapomniałem hasła. Jak mogę je odzyskać?
    Wystarczy kliknąć w "Przypomnij mi hasło" pod polami do logowania.

  8. Przysłane nowe hasło nie działa, nie mogę się zalogować.
    Należy przede wszystkim sprawdzić czy hasło jest przypisane do Twojego konta e-mail (czy nie ma literówek) i upewnić się, że konto zostało aktywowane.
    Prosimy o wyczyszczenie ciasteczek w przeglądarce, skorzystanie z trybu Incognito lub innej przeglądarki, a po zalogowaniu o zmianę hasła na swoje własne z poziomu panelu.
    Jeżeli w dalszym ciągu występują problemy z logowaniem, prosimy o zapytanie na kontakt@poloniusz.pl wskazując na adres mailowy, którego dotyczy problem logowania.

  9. Nie otrzymałem linka aktywacyjnego. Co robić?
    Prosimy o sprawdzenie folderu SPAM i upewnienie się czy adres e-mail został poprawnie wpisany.
    Często zdarza się, że użytkownik niepoprawnie wpiszę nazwę swojego adresu e-mail i link zostanie wysłany na inną skrzynkę.

  10. Jesteśmy agencją pracy - czy w związku z tym możemy dodać subkonta pracownikom?
    Naturalnie, panel jest wyposażony w zakładkę „Użytkownicy” i opcję „Dodaj konto”.
    Każdy pracownik może ustalić własne hasło; każde dodane ogłoszenie będzie widniało jako dodane z konta macierzystego.

  11. Jak długo muszę czekać na zatwierdzenie lub odrzucenie mojego ogłoszenia?
    Ogłoszenie jest publikowane natychmiastowo, jednak w przypadku niezgodności z regulaminem może zostać usunięte, o czym użytkownik zostanie poinformowany drogą mailową.

  12. Dlaczego moje ogłoszenie zostało odrzucone?
    Nastąpiło to najprawdopodobniej z powodu naruszenia regulaminu lub wcześniejszej blokady użytkownika. Przeczytaj nasz Regulamin lub napisz do nas na: kontakt@poloniusz.pl.
Masz pytania? Nie znalazłeś odpowiedzi?
Napisz do nas: kontakt@poloniusz.pl